Anasayfa » ALIFF BAA TAA TBST - JILID 1 apk indir
ALIFF BAA TAA TBST - JILID 1 apk indir
07:56Admin


ALIFF BAA TAA TBST - JILID 1 apk download, ALIFF BAA TAA TBST - JILID 1 APK File, ALIFF BAA TAA TBST - JILID 1 APK DATA, ALIFF BAA TAA TBST - JILID 1 MOD APK

data-docid="com.appmk.aliffbaataatbst.AOWGMDQPVANLQIGWG" "CAIaNwozEjEKK2NvbS5hcHBtay5hbGlmZmJhYXRhYXRic3QuQU9XR01EUVBWQU5MUUlHV0cQARgDQgA="pMsKTdWnCVg">  ALIFF BAA TAA TBST - JILID 1  ALIFF BAA TAA TBST - JILID 1  ALIFF BAA TAA TBST - JILID 1

Ek bilgiler


MUKADIMAH

Segala puji-pujian kepada Allah S.W.T pencipta Alam Maya ini kerana kurniaan dan belas ehsannya memberi taufik dan hidayahNya kepada hambanya untuk berusaha, mengkaji, meneliti, menguji serta merumuskan sehingga lahirlah TBST serta selawat dan salam kepada junjungan nabi Muhammad S.A.W yang menjadi rahmat untuk manusia seluruh alam ini.

TBST adalah singkatan kepada Trade Bank ( TB ) dan Smart Trade ( ST ) yang merupakan penemuan awal saya dalam dunia forex sekitar 2010 yang menjadi asas kepada lahirnya TBST berdasarkan falsafah, bentuk dan sifat yang berulang-ulang.

Dari falsafah tadi, saya mengembangkan perlahan-lahan hinggalah lahirnya masa TO, ( Tokyo Open ), LO ( London Open ), UO ( Us Open ) dan masa rehat, kemudian muncullah bentuk market Laut Tenang, beberapa Trade Kefahaman seperti TK J, TK M, TK T, TK U, TK N, TK L, ZON A, ZON B, Volume, Port, Exit Port, HHT, HHR, Perjalanan HH1, Jejak 1,2 & 3, Evolusi Zon A, HHR Vs HH1 serta 8 Bahasa Candle.

Saya memulakan muzakarah di Facebook sekitar 2010, 2011, 2012. Sekitar Mei 2013 saya menubuhkan Akademi Tbst di Palringo dan mengajar secara online menggunakan text dan voice. Sekitar 2013, 2014 dan 2015 ada beberapa penemuan penting saya dalam dunia forex iaitu perjalanan HH1 yang melibatkan market dalam port, market exit port, perjalanan dari satu trend ke satu trend iaitu HHT, bagaimana market membuat repair ( HHR ), Trade Evolusi Zon A, Trade 8 Bahasa Candle, dan Trade HHR Vs HH1.

Perjalanan HH1 ini adalah arah atau hala tuju market bagaimana kita nak menganalisa. Pada 2014 perjalanan HH1 saya rumuskan kepada HH1 mengunakan simbol AS, AB, EB, ES serta ETS. Maka bermulalah TBST era baru.
Sekitar awal 2016, saya berehat dan berdiam atas masalah *GANGGUAN* dan saya berusaha berubat. Alhamdulilah perlahan-lahan sembuh. Dalam masa berehat inilah saya berfikir secara jauh dan mendalam, apa akan jadi kepada ilmu TBST saya sekiranya saya sudah tiada lagi. Setelah berfikir lama dan panjang disamping itu minta nasihat kawan-kawan, isteri dan anak-anak saya, mereka cadangkan saya menulis E-Book dan buku sebagai satu kenangan dan memudahkan untuk generasi baru untuk berlajar TBST secara lebih teratur, sistematik dan mempunyai kefahaman yang betul tentang TBST.

Hari ini banyak yang menyampaikan ilmu TBST ( Saya berterima kasih atas usaha mereka ini ). Tak salah, saya sendiri yang menggalakkan mereka. Oleh kerana nota-nota muzakarah TBST berselerak, untuk orang lama dalam TBST tiada masalah, tetapi untuk generasi baru akan menghadapi masalah yang mana nak belajar dulu kerana banyak yang menyampaikan tentu ada penyampaian yang berbeda, maka akan lahirlah kefahaman berbeda-beda.
Bagi memudahkan generasi baru belajar TBST ini, dan lebih penting untuk memelihara keaslian TBST ini supaya TBST ini tidak hilang di dunia ini, maka dengan rasa tidak suka tapi terpaksa, saya kuatkan hati saya untuk menulis E-Book ini dengan dibantu oleh sahabat saya yang akan menguruskan E-Book ini. Saya hanya menulis, pembuatan dan pengurusan E-Book dilakukan oleh sahabat saya.

Tarih: 20 Şubat 2017
Kategori: Eğitim
Yüklenme Sayısı: 10 - 50
Mevcut Sürüm: 1.0
Gereken Android sürümü: 2.1 ve üzeri


<<<<< Download >>>>>

Benzerler
YORUMLAR

Recent Posts